2012-04-24 @ 08:20:59

Planering

Hej!
Ja jag tänkte försöka göra en planering så får vi se hur långt den håller...

Måndag: (var ju igår men jag skriver det i alla fall) Stelpa vilar, jag åker till 4H. Blev ju inget 4H eftersom jag blev sjuk.

Tisdag: Rida ut på vägen med Stelpa och jobba lite där, jobba med galoppen.

Onsdag: Rida ut en sväng så att hästarna får springa av sig lite.

Torsdag: Vila.

Fredag: Jobba lite lätt på banan. Packa och fixa i stallet.

Lördag: Tävling!

Söndag: Vila eller rida ut, rida ut kanske och ta det lite lungt

Ja som ni ser så är det tävling på lördag som både jag och Jossan ska på. Båda ska tävla fyrgången. Jag hoppas Stelpa tar rätt galopp och orkar... Det blir förövrigt andra tävlingen för Atli och Stelpa tillsammans, dock så har de inte gått samma klass förut men vi får hoppas att det går bra för båda ;)
Bild från senaste tävlingen tillsammans (första tävlingen för båda):

Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0