2012-04-18 @ 19:29:25

Stelpa-bildbomb!

Hallå!
Jag har fortfarande inte fått tag i personen som jag vill få tag på så jag tänker att ni får en bildbomb på Julia och Stelpa idag :)
Det gick verkligen SJUKT bra för Julia på den här lektionen! Oj, oj, oj! se upp där ute för det här ekipaget kommer bli farliga på tävlings banorna! :D

Jag får ursäkta den halv dåliga kvaliten men det var inte jätte fint väder ute om man säger så ;)













Nöjd tjej!

Fick förresten A- på en engelska uppsats som jag gjorde för ett tag sedan! Jag kan knappt fatta att jag fick A-?! Men som jag slet med den där.... Det gjorde min dag iaf :D

Kram på er! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Clara

svar: haha jo det kan jag tänka mig då! Barbacka är knepigt, framförallt med en häst som har svårt för tölt kan jag tänka mig!

2012-04-18 @ 22:34:36
URL: http://claraequine.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh ser ut att ha en jättetrevlig tölt:D!!

2012-04-19 @ 20:59:33
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0