2012-04-20 @ 12:02:00

Vad är värst?

Hallå på er!
Vet ni att jag tycker det är mycket jobbigare att ha en mun blåsa än ont i huvudet.
Jag tycker också att det är mycket värre med hicka än vad det är med ett brutet nyckelben.
Att ha ont i halsen är värre än att ha ett infekterat sår.
Att ha ont i magen är värre än en vrickad fot.
Och att kräkas är värre än allt ovanstående!

Vill ni veta varför?
Jo, för att alla dessa saker en gemensan nämnare. Det går inte att ta Alvedon eller Ipern för att få värken att gå bort!!
Det som är undantaget är ju hicka, infekterat sår och kräkas. För det gör inte ont. Men hicka är det jobbigaste jag vet! Jag verkligen hatar hicka. Och kräkas det är det äckligaste jag vet! Jag har jätte svårt för att kräkas som tur väl är. Jag kan inte ens få mig att kräkas om jag vill det. Jag har provat...
Och infekterat sår det kan ju göra ot men det är ju lätt att ta lite alosolsprit (?) och lägga på så blir det typ bra igen.

Därför har jag häldre ett brutet nyckelben än hicka för att nyckelbenet kan man ta alvedon mot. :P



Kram! Jossan


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0