2012-08-06 @ 09:11:01

Full fart hela dan!

Hej, hej!
 
Ja igår var jag ju på NM och kollade, jätte kul. En lång dag blev det, upp halv 6 och inte hemma före 10... Men skoj var det i alla fall att se alla fina hästar och allt fint man kunde köpa :P Såg lite av varje och ja, nu har man nått att jobba med känner man :P Köpte inte så mycket grejer, faktiskt bara ett spö (balansspö, yes!) och en nosgrimma (remontgrimma med lila lack :D).  
Men är nöjd med köpen och har kollat på massa fina grejer som jag inte kunde bestämma mig för om jag skulle ha eller inte... :P
 
Efter NM så åkte vi och hämtade Kessie, Jossans hund, för hon ska bo hos oss medan de är på Gotland och Liseberg och så där ;) Tror det kommer gå bra, hon verkar ganska nöjd med att ha en egen soffa att sova i :P
 
Idag ska Atli börja sättas igång också. Idag blir det nog bara en promenad och se lite hur han rör sig på volt bara. Han har ju nästan inga bakskor kvar så kommer nog ta det extra försiktigt tills hovslagaren kommer. Stelpa ska ridas idag eftersom hon vilat hela helgen, får se vad det blir ;)
Sen ska jag till 4H också och ha häst där så det kommer vara full fart hela dagen ;)
 
Här är Kessie i sin nya frisyr, pälsen bort nu :P
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0