2012-08-23 @ 21:52:35

Fullspeckat schema!

Ja idag har vi inte varit i stallet jag och Jossan. Men vi har varit hos hennes farmor som är så snäll och syr endel kläder som vi behöver till tävlingen. Hon ska sy en röd väst åt mig. Jossans blåa väst är klar och hennes kappa ska bara få knappar också. 
Måste säga att det blir riktigt fint alltihop. Kommer bli så kul och så bra!
 
Vi har också planerat in lite dagar som vi måste träffas och bara fixa inför tävlingen med flaggor och muffins osv... ;-)
Haha, jag är jätte taggad på det här. Kommer vara som dagen innan julafton dagen innan tävligen och som själva julafton på tävligen :-P
 
Mitt schema är fullspeckat och jag älskar det! Klarar inte av att inte ha något att göra, men har jag det och har koll på det så är allt perfekt ;-P
Imorgon ska Stelpa ridas, ska ha skyddsbootsen och hoppas verkligen att det inte går bakåt igen. Vågar inte lova eller tro något men jag hoppas ;-)
I helgen måste vi ta och springa nån gång med hästarna också, och testa vårt longersystem! :-)
 
Men nu måste jag börja avrunda här, har endel att fixa tills imorgon då det först är friluftsdag med skolan, sen stallet och sen tjejkväll med tjejerna från klassen, som sagt... fullspeckat schema! Avslutar med lite bilder ;-)
Inga bilder med wow-steg men såhär ser vi ut ibland när vi rider...
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Linda

Det är väl inget fel på dom bilderna :)? Tycker hon ser fin ut jag!!

Sv: Haha det är så lustigt att folk faktiskt tycker att min häst ser så wow ut och när hon i själva verket enligt mig inte ser så wow ut, jag lägger förstås bara ut såna bilder, ska ta och lägga ut lite fula bilder så får ni se hennes rätta jag, faaaast när hon går bra eller när hon är på sånt där busglädjeenergihumör är hon snygg förstås, men det är väl alla hästar i det tillståndet? ;)

2012-08-24 @ 07:03:52
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0