2012-08-23 @ 12:14:00

Inköpet denna gång

Här kommer det jag köpte igår då ;)
Alla bilder är lånade från Hööks hemsida: hooks.se!
 
Skyddsboots
Ett par sånahär vita ;) Eftersom jag är säker på att hon i alla fall slår ihop hovarna nu så blir detta standar tror jag. Får se hur länge det håller, har inte sagt det men Stelpa trampade sönder en av sina klockboots i slutet av passet i tisdags... men, men så är det.
 
Longersystem
Detta är något som både Jossan och jag vill ha och tänkte eftersom hon köpte gjorden så köper jag det här ;) Nu ska vi bara hitta en håltång så vi kan få gjorden att passa :P
 
Flugspray
Min flugspray är slut, visserligen är sommaren snart också det, men den håller sig nog och kan behöva den nu sista tiden i alla fall. Tycker denna fungerar väldigt bra eftersom den verkligen verkar fungera mot fästingar också, Stelpa har inte haft en enda och hon är ändå bitvis ganska ljus ;P
 
Det var vad jag köpte den här gången, och rött tyg till min utklädnad till tävlingen som vi ska fixa idag, spännande :D Fast den blir nog inte klar idag men spännande i alla fall ;P
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Stina

Sv: Ja det är hon, det vart lite impuslivt när vi var på samma kurs och hon frågade.. Så vi skickade helt enkelt med henne när hon for hem. (Hon är hos en tjej som heter Natali och bor i Umeå) Stella var ju på träning hos Gummi men det vart inte riktigt som det var tänkt hon vart inte mycket riden där... Vi tog hem henne efter ca. 4 veckor då tror jag så hon får sin träning nu! ;) Hon är verkligen ingen problemhäst eller så men hon har lite taktproblem med tölten så det är bra att hon får ridas varje dag och tränas. För annars blir det att hon bara rids 3 gånger i veckan då jag har så mycket annat. Hon står ju ca. 20 minuter i från mig med bil... Hon är en häst som behöverridas varje dag så jag tror att det kommer bli bra! :D

2012-08-23 @ 15:30:02
URL: http://stinabackerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0