2012-08-07 @ 21:21:47

Kamera!

Hej, hej, hej!!!
 
Jo ni kanske minns att jag fyllde år för nån vecka sen och då fick en kamera i present. Dock så fanns den inte i lager just då så jag fick bara en bild på den och så skulle jag få den när de fått in den. Och nu har jag fått den! :D
 
Har provfotat lite och det tar väldigt bra bilder och zomar lååångt ;) Perfekt när man ska fota hästar. Kan ju inte lägga upp nån bild men det är en Sony HX20V, googlar ni på det så hittar ni ;)
Jätte nöjd med den, ska ta med den till stallet imorron och provfota hästarna. Dock är jag mindre nöjd med blogg.se, kan fortfarande inte ladda upp bilder... försökte skapa en ny blogg för att se om det gick då men det gick inte heller. Jag kunde alltså inte skapa bloggen. 
Vet inte om det är min data eller sidan det är fel på men irriterande är det i alla fall.
 
Aja, inget depp nu. Är jätte glad över min kamer ;D
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Clara

tror nästan att det är dags för er att byta bloggportal! :0 prova wordpress kanske? Blogg.se har ju bråkat en hel del för er nu :(

2012-08-09 @ 02:01:25
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0