2012-08-26 @ 22:12:50

Möte hela dagen...

Idag blev det ingen ridning och jag hann inte prova mina kläder heller som det var tänkt. Har suttit på möte på 4H ganska länge och sen så var det så sent och ingen kunde skjutsa mig. Men jag hade ändå ingen lust att rida efter mötet för helt plötsligt var det som om någon satte på en duch. Regnet bara vräkte ner och det forsade från taken. Då var man rätt glad att man satt inomhus. Tydligen har det regnat på flera håll i Sverige idag för det var väldigt många inlägg på bloggarna om den regniga dagen :P
 
Imorgon ska jag prova kläderna och sen ska jag och Jossan fixa med flaggan som vi ska ha på tävlingen. Kommer bli toppen kul det här ;) Sen så drar hösten igång på riktigt. Och jag tror, även om det kanske kommer vara lite regnigt, att det kommer bli helt toppen! Har så mycket att se fram emot har jag insett :D Ingen höstdeprision(stavning?) här inte, inte än i alla fall ;)
Älskade lilla häst <3
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0