2012-08-09 @ 11:14:33

Saker jag lärt mig...

...om Atli de senaste dagarna.
 
• Han gillar inte att bli sprayad med flugspray, men om man sprayar på en borste och sen borstar ut det på honom så går det bra. Och när man gjort så några gånger så kan man spraya på honom och borsta direkt utan att han märker att man sprayar på honom.
 
• Han har ganska svårt för att stå still när han är uppbunden i stallet, men han har blivit mycket bättre på det.
 
• Han är väldigt snäll att tränsa, han gapar direkt (Stelpa kräver endel övertalning) och tar ner huvudet när man ber om det.
 
• Om han står och sover så sträcker han oftast på sig när han vaknar och då ser han hemskt fin ut.
 
• Jag älskar att se Atli trava och trava på honom för det ser så lätt ut jämfört med Stelpa (även fast hon börjar bli väldigt duktig nu).
 
• Han är väldigt duktig på att lyfta högt på benen när man tränar spanskskritt/hälsa.
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Clara

Sv: oj, det var ju inte så kul. Vi har tur med flera kranar utplacerade runt hagarna och uppindningsplatserna och utanför sadelkammaren.

Det är sant, men samtidigt drar det ju ner bloggen om man inte kan lägga in nya bilder? Men på wordpress kan man faktiskt ändra sin blogg rätt mycket har jag för mig. Det är många som använder det som har fina designer, och det finns många designer att ladda ner! :)

Haha ja typ! Jag blev överlycklig över att hitta ett fint grönt täcke idag på hööks i vart fall! Och jo grönt är svårt att hitta, eller SNYGGA gröna grejer är svåra att hitta! det ska ju inte vara dassiga grågröna grejer haha xD

2012-08-09 @ 13:04:12
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0