2012-08-24 @ 16:25:53

Snart på väg!

Hej, hej!
 
Ska om ett litet tag åka ut till stallet och rida Stelpa. Ahh, är så spänd... tänk om hon går lika bra som förra gången, eller tänk om hon inte gör det. Jag har ju inte ridit henne sen kanonpasset i tisdags och jag vågar inte ta ut något i förskott.
 
För er som inte hängt med så har det gått en del bakåt med Stelpa sen jag satte igång henne efter 3 veckors vila för någon månad sen. I tisdags så var typ första gången sen det började gå bakåt som det verkligen gick bra. Då red jag med skyddsboots bak så vet inte om det är dom som gjort det eller hur det är, i alla fall så är det första gången sen kanonpasset som jag rider henne nu.
 
Måste säga en sak till er läsare också, ni är för härliga! Över sommaren så har ju bloggen stått still en del men nu börjar den komma igång på riktigt igen. Jätte härligt att se statistiken stiga och kommentarerna rulla in, man blir så glad och vill fortsätta blogga då ;)
 
Här är lite fler ovisade bilder på mig och Stelpa. Haha, blir galen på hur pannbandet alltid åker snett och hur man lyckas göra så roliga miner :P
Tror jag har börjat sitta och titta ner lite mer än jag ska, har redan börjat tänka på det när jag rider men det får absolut inte bli en vana.
 
Kram Julia
 

Kommentarer:
Postat av: Stina

Sv: Ja det är klart, men det blir nog bra. Hon ska vara där i 10 veckor så hon har ju tid ;) Åhh vad avis jag blir, jag vill också ha en stor häst! Red en häst på ridskolan som också var hög, det är en himla skillnad! Men allt sitter ju inte i storleken... Stella är perfekt hon också även fast hon bara är 132cm. Jag är 173cm lång, och hon känns inte ens liten för att hon bär sig så bra :) Förutom när man hoppas av då, hahah ;)

2012-08-24 @ 18:57:55
URL: http://stinabackerholm.blogg.se
Postat av: Kikki

Jättefina bilder på er!

Svar: Tack så mycket, Jossan som lyckats ta dom ;)
Jossan

2012-08-25 @ 07:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0