2012-08-03 @ 16:38:00

Tävling på g?

Hej!
 
Den 25 - 26 augusti så har Gyda Islandshästförening tävling. Där kommer kanske jag och Jossan vara med, i fyrgången. Men jag funderar på om jag ska prova en töltgren med Stelpa också. T8 eller T7 skulle det vara i såna fall, det klarar hon men de andra grenarna är nog lite för avancerade än så länge.
Jag har inte bestämt mig, det skulle vara kul att testa något annat än fyrgång och Stelpas tölt är ju i alla fall så stark att hon kan hålla den. Sen kanske vi inte kommer få några topp poäng för det blir ju lätt taktmissar och vi är ju inte klara med den. Men bara för att se hur det går.
Ska fundera lite till på det där så får vi se vad det blir, något blir det säkert ;)
 
Är det någon mer som ska till Gyda och tävla eller titta?
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0