2012-08-27 @ 15:03:25

Tjaba, tjena, hallå!

Vi säger så :P
 
Haha, ja nu sitter jag i skolan och ska alldeles strax börja gå mot Jossans farmor så att vi kan prova västen. Sen ska jag fortsätta ner på stan där jag ska träffa Jossan någonstans och så ska vi leta efter ett bra bälte.
Sen ska vi vidare hem till mig och fixa flaggan! Kommer bli jätte kul den här tävlingen! Har tjatat om det endel nu men jag är riktigt taggad ;)
 
Någon som har en enkel idé om hur man kan få hästen att se lite piratig ut också? :P
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Linda

Ska ni vara med på någon maskeradridning eller nått :)?

2012-08-27 @ 18:19:24
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Postat av: Stina

Sv: Om hästen är propotioneligt och bra byggd brukar det inte vara något problem. Men vissa som har tex. för lång rygg eller något kan ta längre tid att rida igenom. Ja det är lätt att man blir för van.. Atli är söt han också! :D

2012-08-28 @ 15:30:22
URL: http://stinabackerholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0