2012-08-13 @ 16:00:18

Hur hade jag det på Gotland?

Det var super härligt på Gotland! Jag red tre gånger totalt sen gav jag två lektioner åt Trixie (hon som äger min gamla häst). Det var super kul och jag hoppas att hon lärde sig något! Haha!

Som jag trodde så var det jobbigt att träffa Kraflar igen men jag är ändå så glad över att jag gjorde det! Han är bra underbar och jag tycker att han är super fin! Välmusklad och i jätte fin form!
Trixie hoppar ganska mycket med honom och det har gjort att han har fått jätte fina ryggmuskler!

Jag har även fått en riktig "aha"-upplavelse på den här resan! Nu känner jag att jag har lärt mig så otroligt mycket av att rida Atli! Efter att ha ridit Kraflar och Krummi (Trixies mosters häst) så har jag insett att jag kan faktiskt hoppa upp på en helt främmande häst och faktiskt RIDA hästen! Skit kul var det!
Däremot så glömde jag ju typ bort hur jag töltar på min egen häst men det kommer nog tillbaka så småning om... 
 
När vi (om vi) får tillbaka vårat bildarkiv snart så ska ni få se massor av bilder! Dock tog jag inga alls på NM... Eftersom jag inte vågade ha med mig kameran eftersom jag skulle bli tvungen att lämna den i ett olåst hur hela tiden ungefär. Så tyvärr! Inga bilder därifrån!
 
Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0