2012-08-15 @ 13:13:00

Yes! Bilderna funkar igen! ;) (för mig! iaf)

Jajamen! Får se om det funkar för Julia också. Hoppas det! Men för mig funkar det som det ska igen! Har iochförsig bytt webb läsare som dom bad mig att göra och nu hakar inget upp sig längre!
Julia du kanske också ska testa google chrome istället för safari. Jag tror det ska gå att hämta till din data. :)
 
Idag gick ridpasset inte särskilt bra. Jag fick inte men rumpan alls och det kändes som om han inte hade något driv alls. Jag fick driva som en tok och försökte med alla möjliga saker men det gick inte.
Fast först så red jag en sväng med Sara och Kristin. En aldeles för kort sväng tycker jag. Vi han inte prata om allt ;) Men mysigt var det!
 
Ja, här är alltså min hund i sin nya frisyr! Hon tyckte inte alls om den ibörjan men nu har hon vant sig och insett att det är bra mycket skönare utan all päls ;)
Mys huden!
 
Så här såg hon alltså ut innan: (maffigt men otroligt jobbigt att hålla på med!)
 
Kram!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0