2012-12-20 @ 20:26:34

Buhuu...

Ohja... Jag är sjuk nu... Jag är trött hela jag. Finns inte en del av mig som inte är trött.. Jag tror dessutom att jag håller på att få typ lunginfalmation men vi får se.. Det är bara vad jag tror.
 
Men det blev ingen ridning igår, då satt jag och hjälpte en kompis med matte provet som skulle in idag och idag orkar jag bara inte rida. Vi får se hur det blir imorgon men antagligen så blir det ingen ridning då heller.
 
Det var en liten uppdatering från mig bara. Orkar inte skriva mer nu så, ha det gött! Får se om jag checkar in här imorgon också eller om jag sover hela dan imorgon ;)
 
One word for this picture: Friendship!
 

Kommentarer:
Postat av: rebecca

sv:
Aha okej tack för svaret!! :)

Men hur gör man om man ska lägga upp videos på blogg.se?

Och enda anledningen till att jag kanske vill byta är pga designen och headern! Jag är inte så hajj på det och har sett att dom flesta som gör design gör bara till blogg.se...och det blir sååååå fina och egna!

Så jag förstår dig och kan tänka mig att det är bra :D

men jag vet inte, är fortfarande osäker om jag ska byta eller ej.. haha :D

2012-12-21 @ 12:25:13
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0