2012-12-04 @ 12:11:00

Ingen mössa!!

Jag har ingen mösa att ha på mig! Kattastrof!! Ialla fall nu när det är så kallt! Jag ville ju ha en JH-colletion Mössa men dem har de inte kvar på Hööks!! :((
Dom har bara pälsmössor nu och jag vill INTE ha en sån... Så nu hoppas jag att Hööks kommer ut med en ny mössa eller så måste jag leta vidare..
 
Men den mössan var ju så jäkla snygg! :( 
Jag hade velat ha just den...
 
MEN.. Nu får jag klara mig med min slitna mössa som ser så hemsk ut att jag inte ens vill ha den i stallet längre... (och då ska något vara ganska så väldigt fult eller obekvämt!) Men vad gör man om man fryser?
 
Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Sv: Ne jag är inte heller för de kompakta typerna och tror inte jag skulle vilja betäcka Fifa med Atli, men fin är han och skritten är mumma!

Haha Viktor frá Diisa blev jag dööökär i när jag såg honom, hade tänkt ära honom med ett inlägg med, men woww vad han rörde sig fränt, bogarna var som vågor, han påminde lite om känslan jag menar när Fifa paddlar i tölten, SÅ ska de röra sig tycker jag :) Lite kul att vi båda föll för honom.

2012-12-04 @ 16:30:38
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0