2012-12-12 @ 15:10:10

Panik!!

Åh! Jag höll på att få hjärtklappning dör ett tag! Trodde inte att vi skulle få rida lektion idag eftersom vi inte hade bokat oss i rid huset men det var tydligen lugnt!

Jag ringde för att prata med en på Toftinge gård och fråga om man var tvungen att boka innan också. Och sen börjar pappa tjafsa i ena örat på mig medan hon snackar på om sånt jag vill veta i andra örat så jag ursäktar mig till henne för att hon ska ta en paus sen vänder jag mig om och skriker åt pappa att vara tyst eftersom jag inte hör vad hon säger men då tror jag att hon trodde att det var henne jag skrek åt och när jag skulle prata med henne igen så hade hon lagt på!!
KAOS!!!

Men nu har jag iaf fått klart för mig att det är lugnt och att vi ska få rida både lektion och i ridhus vilket är skönt :)

Så nu ska jag byta om och sen bär det it till stallet för att fixa!


Kommentarer:
Postat av: rebecca

Haha så det kan gå :D

Hoppas det gick bra på lektionen!

2012-12-12 @ 18:14:57
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Det är inte lätt när alla vill prata med en samtidigt :)

2012-12-12 @ 18:49:29
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se
Postat av: svea-karin

haha oj, inte lätt :)

härlig galopp bild!

Svar: Kunde inte svara på din blogg så svarar här och hoppas att du ser :)
Haha , ne det var det inte kan jag lova! :P
Tackar! :)
Jossan

2012-12-13 @ 21:39:39
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0