2012-02-29 @ 13:24:17

Beställt!

Hej!
Japp, nu har jag beställt boots till Stelpa. Men de hade bara bootsen som vägde 230 gram och inte 190 grams bootsen. Typsikt, man vill ju börja rida med de lätta bootsen eftersom hon fortfarande inte är så van...
Men sen ringde de från stället jag har beställt bett ifrån också och sa att mitt bett hade kommit så det ska jag försöka hämta innan veckan är slut. Hoppas bettet passar, jag har ju lånat ett sådant förut och ridit på och det verkade hon gilla. Men sen var det så svårt att hitta ett sånt tredelat och när jag väl gör det så fins det inte i rätt storlek. Men nu har det som sagt kommit så jag hoppas det fungerar, det är ett sånt här bett jag har beställt.
Fullcheek bett.
Grejerna Jossan tänkte köpa till Atli fanns inte heller i rätt storlek eller inte alls just nu så hon får tydligen vänta med att fylla år tills nästa vecka...
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Linda

Sv: Ja det gick hyfsat, hon lever ju iaf och är inte utdömd än haha

2012-02-29 @ 20:09:57
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Elin- Northern Showhorses

SV: Tack för din kommentar! :) Ja man börjar ju fundera om dom har gått ihop sig ;) Kanske är lite vårkänslor som spökar. Har ställt upp transporten nu så jag kan träna lite varje dag så jag hoppas att det ska lossna snart, han kan vara en riktig tjurskalle..

2012-03-01 @ 18:39:28
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0