2012-02-09 @ 20:37:13

Boots

Hej!
Ja senast jag var hos Peter så sa han ju att jag kunde rida med lite lätta boots någon gång ibland.
Nu har jag inga boot men jag har tittat runt lite så ska vi beställa. Och det blir nog ett par klockor från Agersta.
Jag funderade ett tag på att köpa "tävlingsboots" men det kostar så mycket och de tappar vikten efter ett tag också. Och det är vikten jag behöver för att hon ska lyfta lite mer med frambenen och börja röra sig lite mer där.
Men jag undrar, är det någon stor skillnad på dessa boots för hästen? Är det bättre att ha "tävlingsboots" än klockor?
Nu är bilderna från Hööks och det är inte rätt vikt i deras klockor, men principen är samma. Så har ni några idéer/tankar/tips om detta?
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0