2012-02-25 @ 22:49:39

Dagens samtals ämne: Rött!

Hallå!

Ja idag var det allt ifrån träns till ridbyxor som vi pratade om och allt var i rött! Visste ju inte riktigt viken färg jag skulle ha och jag var ju tvungen att bestämma mig, så efter att ha hört vad mina experter har att säga så bestämde jag mig för rött! Har kollat hela kvällen på grejer (det är ju såå mycket roligare än att plugga!) och jag har hittat precis vad jag vill ha! Nu vill jag bara veta hur mycket jag kan handla för... :P Tänker inte avslöja än vad jag vill ha.. Har ju i princip redan lagt ut allt jag vill ha... Men inte nosgrimman. Den tänker jag spara till senare! ;)

Ridturen idag var väldigt lugn mästa dels skritt. Blev lite trav innan och sen galopp i en upp försbacke men det var allt som var snabbare än skritt. Hästarna tyckte nog det var rätt skönt även om dom visade att dom hade överskotts energi ibland..



Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Det blir bra med rött, kommer bli skitsnyggt ;) Jag själv är ute efter ett par röda ridbyxor men vill inte ha helröda utan en släng svart också.



2012-02-26 @ 01:17:32
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0