2012-02-25 @ 23:18:00

Fler bilder från tävlingen!

Hej!
Ja, nu har mamma framkallat bilderna hon tog på tävlingen så jag tänkte lägga ut dom. Innan ni kollar på bilderna så kan jag ju bara säga att de är tagna med våran "stenålderskamera" och det är ganska svårt att ta kort på saker som rör sig med den, och att jag inte är så bra på att redigera... :P
Atlis klass...
Nöjd Jossan...
Pappa fixar bootsen, vad gör du undrar Stelpa...
Stelpa taggar inför banan...
Stelpa på banan...
Det blev lite trav...
Och så prisutdelning...
Nöjda tjejer...
1:an och 2:an i min klass... rött är populärt...
Stelpa hamna lite efter i ärevarvet...
Atli kollar att det är hans sto och jag försöker sätta på honom rosetten...
Sådär fin blev han... :)
Trött Stelpis, glad Julia...
Och här vet nog ingen att vi blir fotade... (om ni undrar vad Jossan gör så äter hon macka;))
Om någon som inte vill va med på bild kom med så är det bara att säga till ;)
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Linda

Grattis på er tjejor, vad roligt. Stelpa är grymt söt. Men ingen ridbild på Atli?

2012-02-26 @ 01:16:10
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det syndes ju inte att dom var tagna med sån "vikingatidskamera" ;) Kul med den översta bilden å :D



SV: Ja det är en riktigt härlig känsla när man får till det.



Ja, bra med rött. VINRÖTT är ju också huur snyggt som helst, om jag får säga mitt ;)



Vad söt du är! Hoppas, det vore vääldigt roligt att få visa upp vad man under några år har utbildat :-) Då vet man resultatet på jobbet man lagt ner!



Jag tror ni också kommer komma långt :-)

2012-02-26 @ 07:32:53
URL: http://thereseflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0