2012-02-01 @ 11:33:38

Hemma o sjuk

= fast på Hööks hemsida...
Ja idag blev jag hemma eftersom jag har ont i huvudet, ont i magen och är lite förkyld, så det blir inge stall för mig idag. För övrigt känner jag mig allmänt stressad. Dels för att jag har mycket att göra och sen för att jag inte kan göra något av det där när jag sitter hemma...
Men i alla fall så har jag suttit och noga kollat igenom Hööks hemsida och katalog och trott att jag inte var sådär helt galen i att ha. Men när man börjar kolla så kan man inte sluta, inte jag i alla fall, så jag gjorde som Jossan.
En bild på det grejer jag vill ha till hästen och en bild på grejer jag vill ha till mig... Sen gäller det bara att bestämma vad man behöver och vad man vill ha...
Till hästen:
Alla grejer kan jag inte ens använda men nu är det saker man vill ha, inte saker man behöver :D
Och sen till mig:
Har redan fler ridbyxor än vad jag kan använda men jag gillade dem här ändå :)
Så det är vad jag har gjort idag... Är det någon mer än jag och Jossan som vill köpa hela Hööks-butiken?
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0