2012-02-22 @ 21:29:26

Internet igen :D

Hej!
Ja om ni undrar varför jag inte har bloggat något på sista tiden så är det för att vi inte haft något internet hemma... Men nu har vi det och det visade sig att det bara var strömsladden som behövde bytas, typiskt -.-
Jaja, i alla fall så har ju Jossan hållit ingång bloggen och jag har lånat hennes dator när jag var hos henne :P Så det kanske inte har märkts så mycket...
Det är lite roligt vad man blir handikappad utan internet, eller jag blir i alla fall. Vet liksom ännu mindre vad jag ska göra när jag är hemma då.
Men nu ska jag läsa alla bloggar jag inte hunnit läsa när jag var utan internet. Är ju inte bara bloggandet man missar och saknar, utan också att läsa andras bloggar ;)
Här kommer en bild på skruttisarna från i helgen som jag tror att Jossan inte lagt ut.
Nej, skruttisar ska jag inte säga, de skötte sig väldigt bra båda två :)
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Tessan

Ja väldigt skönt. Jag och mamma trodde direkt på avlivning, men veterinärerna sa bara åt oss att torka krokodiltårarna :) Superskönt!!



Tack!!! Det är superroligt. Kvistur köpte jag som oinriden 3åring och Disa är våran egen uppfödning. Det är helt galet vad kul att de ser så fina ut som så unga. Jättehäftigt :-)



Har du fler hästar också? =)

2012-02-22 @ 21:54:47
URL: http://thereseflodin.blogg.se/
Postat av: Tessan

Nej vi är inackorderade faktist :) Vill ha egen gård, men de får komma senare =)



Ja det är roligt, det trodde vi inte om henne.

Så det var lite extra bonuskul :)



Det räcker med en också gott o väl, det är räätt skönt nu när disa är borta, stallet går galet fort :D

2012-02-23 @ 09:18:04
URL: http://thereseflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0