2012-02-20 @ 22:13:47

Shoppat!

Hej igen!

Ja var inne och shoppade nu på kvällen efter att ha spelat bowling efter lunch. Härlig dag faktist! Jag vann bowlingen och hittade riktiga fynd på reorna! :D

Köpte tre par trosor för 150:- istället för 180:-, inget jätte fynd men lite pengar tillbaka iaf. Sen två par örhängen för 40:- istället för 128:-, ett bra kap! Och en skjorta som det var halva reapriset på, Har kostat 349:- och köpte den för 149:-,ett jättebra kap!


Tänker inte använda båda samtidigt + att den ena gick sönder lite när jag tog i den så den vill jag inte ha på mig. (den till vänster är inte hel som ni ser)

Båda örhängena ifrån ur och penn.

Och skjortan från Dea som jag vanligtvis tycker är lite av en tantbutik (förlåt mamma och mormor) men den här var fin tyckte jag!

Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0