2012-02-29 @ 13:17:40

Sjuk :(

Toppen, precis vad jag behövde. Nej verkligen inte, jag har blivit magsjuk :( Usch, inte kul alls. Och jag som började tro att jag faktiskt skulle komma iväg på tävlingen i helgen... nu får jag hoppas på att bli frisk bara...
Magsjuka är ju inte som någon förkylning som man kan lossas att man inte har och gå ut i alla fall. Nej, men måste stanna hemma... Hoppas jag inte smittat någon bara, jag mådde ju lite illa igår men det bar inte för än vid 11 i natt som jag mådde riktigt illa. Sen har jag så otroligt ont i ryggen och det blir ju inte bättre av att man bara ligger still i soffan.
Nej, usch och fy. Ska försöka äta lite nu. Hoppas bara att jag blir bättre tills fredag...
Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0