2012-02-25 @ 14:36:11

Tack igen!

Och den här gången vet jag vem det är jag tackar!
Tack Sara som varit så snäll och svarat på alla mina frågot om vaccinationen! Tack så mycket! Tack vare dig slapp jag betala för en vaccination jag inte behövde och riskera att min häst blir sjuk!

Jag tänker däremot köra en blandning mellan vad min vet. sagt och vad Sara sagt och tänker bara ta det väldigt lugnt i ett par dagar framöver. Inga krav och bara åka lite häst :) Ska bli rätt skönt faktist. Nästa vaccination kanske jag låter honom stå för det blir inte för än i aprill och då fäller han väl som värst och behöver nog en vecka vila vid det laget :)

Kram på er! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Sv: Åh vad spännande :D Jag fyller år i april och då ska jag allt önska mig en ny hjälm ;)



Hmm ja jag tycker ju rött skulle vara sjukt snygg på Atli faktiskt, alla typer av skimmlar passar så bra i rött, de passar faktiskt i alla färger men det röda framhäver skimmlarna så starkt :)



2012-02-25 @ 20:29:48
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0