2012-02-09 @ 20:13:23

Taggad!

Hej!
Ja idag har jag inte varit i stallet eftersom det är Stelpas vilodag. Men jag sysselsätter mig så gott det går... vet knappt vad man gör när man är hemma en längre stund utan att sova... Men i alla fall så va jag med lite kompisar efter skolan och sen åkte jag hem och gjorde läxorna. Men nu är jag klar med dom och funderar på vad jag ska göra... Det kommer ett program på TV jag tänkt se men det är en timme dit...
Är det någon mer än jag som har svårt att sysselsätta sig hemma?

Imorron ska jag i alla fall till stallet och rida ordentligt. Jag har bestämt mig för att planera ordentligt vad jag ska göra och sen se till att allt funkar innan jag går vidare så hoppas jag att det går bättre än sist jag red. Då var inte en ända gångart ren, men jag ska se till att hon får en ordentlig uppvärmning också.
Men det jag är så taggad för är ju lördag! Då ska vi iväg med Stelpa igen till ridhuset och träna. Det ska bli kul att träffa alla igen och det är så skönt att rida i ridhuset. Slippa att hela tiden styra och koncentrera sig lite mer på hur man sitter och hästen går. Vi har ju inget staket runt ridbanan än så man måste styra där också, sen är Stelpa inte riktigt tillräckligt stadig än för att kunna hålla något högre tempo där med mig på ryggen.
Rider/motionerar ni ofta på bana/i ridhus?
Men nu ska jag sluta skriva så att man orkar läsa det.
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Tessan

Jag har alltid svårt att sysselsätta mig hemma. Vad gör man liksom? Sitter och kollar hästar och bloggar på datorn? ;) det är ju typ så! Haha



Vi har både Paddock, Koral och ridhus. Såhär på vintern har jag mest varit i ridhust om jag vill rida någon form av bara. Där är det absolut bäst underlag. Dock har jag faktist ridit mest ut i vinter, även om jag skulle behöva mer paddock :)



SV: Ja visst är han flott :) 4,5 år, helt otrolig :)

2012-02-10 @ 09:39:00
URL: http://thereseflodin.blogg.se/
Postat av: Linda

Alltså, jag har ju saker att göra om jag vill, men gör det inte. Jag är ju hemma hela dagarna då jag pluggar på distans. Visst skulle jag kunna läsa mycket men jag läser oftast allt på en och samma dag och skriver uppsatsen samma dag, kan liksom inte dela upp det jag, så jaa iblaand kan jag ha svårt att sysselsätta mig FAST arbetet ligger framför nosen.



Sv: Haha jasså ja men då känns det ju lite bättre att skriva fler inlägg;) Jag tror att ju mer du myser med Atli ju mer gosig blir han, så blev Fifa iaf. När jag fick hem henne var hon totalt ointresserad



2012-02-10 @ 11:05:44
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0