2012-02-17 @ 08:48:17

Tävling!

Hallå!
Vill bara börja med att säga att jag hatar att blogga från Ipaden men men om man inte har en dator så får den duga.
Men ja, jag ska ju vara med i en tävling nu till helgen! Och om jag ska vara ärlig är jag faktist lite nervös fast jag inte borde... Har ju lovat mig själv att inte bli tävlingsinriktad och bara ta det lugnt och låta det gå som det går. Vi ska BARA "leka"! Upprepar jag om och om igen i huvudet. Inga krav! Bara känna på tävlings stämningen och lära oss att ta det lugnt och kunna va fokuserade även fast det är hästar som han inte känner som är runt omkring. Jag måste komma ihåg det! Men det är tävlingsmänniskan som vaknar i mig och vill prestera bäst! Men det ska vi inte. Ta det LUNGT!
Haha! Nu blev det lite rörigt men det är precis såhär det är i mitt huvud just nu. Förnuftet försöker bryta ner tävlingsinstingten och det blir väldigt rörigt. Men jag tror att jag kommer ta det mycket lugnare när jag väl är där och då kommer nog mitt förnuft ta över också så då kommer jag inte va lika tävlings inriktad. Tror jag...

Kom ihåg att det får gå som det går, Josefine, det får gå som det går!

Karm! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Åh du var allt för lik mig i ditt inlägg haha.

Det kommer gå bra och som du säger, sätt inte för höga krav :)



Sv: Jo visst fast man kanske har fått en annan bild ändå, ja menar visst kan bloggaren vara ärlig om sig själv men det är ändå svårt att se hela personligheten och energin genom bara bokstäver.

2012-02-17 @ 18:37:12
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0