2012-02-04 @ 07:47:34

Utställning!

Hallå på er!
Tänkte skriva ett litet inlägg nu då jag inte har något att göra eftersom jag sitter i bilen på väg till en hundutställning. Vi ska ställa ut våran lilla donna och hon är så fin nu! Kan lägga in någon bild sen men jag kan inte lova att det blir någon bra då vi alltid glömmer kameran när vi ska iväg och jag har då bara mobilen och ta med...

Men igår hade jag typ världens bästa dag!! Först träffade jag en vän på stan som jag inte träffat på 1 år! Och oj vad jag saknat henne! Och jag blev såå glad över att se henne igen. Jag måste göra något med henne någon dag! Sen fick jag köpa ett par skor som jag suktat efter sen i julas typ! Blev man jätte glad för de med! :D Sen ska ni veta!! Det gjorde verkligen min dag full endad! Atli gick i form i tölten!! Och inte bara ett eller två steg utan flera! Han slängde upp med huvudet emellanåt men sen till baka till den snygga formen!! Åh så glad jag blev!! Vi tar oss faktiskt framåt!! :D
Så det var en riktigt bra dag igår! Och jag är lika glad idag! Fast trött...
Bild på Kessie från i sommras:

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Linda

Men vilken dag :D Vad härligt hörru, såna skulle man ha fler av! Din Atli är så himla fin.



Sv; Ne visst det är givet olika på olika hästar :) Generellt verkar det ju iaf vara att fyrgångare över huvudtaget är lite svår att töltsätta, men kan ju vara som du säger, när den väl kommer fram kan det vara nått magiskt :)

2012-02-04 @ 23:24:28
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vad kul att Atli gick så bra :) Är han också 07a?



SV: Tack, ja han blir bättre och bättre i tölten. O ändå gick han inte bra när vi fotade, mot hur han KAN gå. :)

Japp, jag tävlade för en vecka sen, istölt. Och helt otippat så vann vi faktist :D

2012-02-05 @ 17:41:18
URL: http://thereseflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0