2012-01-19 @ 07:55:44

Hiss o Diss

Hej!
Ja nu tänkte jag ta tag i hiss o dissarna igen (vi har ju hoppat över några...).
Så till hissen och dissen då,
Hiss:
Två hissar. 1.Min nya padd som gör så att sadel nästan inte glider alls:D 2.Läsar rekord på bloggen för denhär månaden i tisdags.
Diss:
Min onsdag. Det börjar med att mitt hår bestämmer sig för att bli super fluffigt. Det slutar med att jag sätter upp de. Sen kommer jag till skolan alldeles för tidigt och sen inser jag att jag glömt skåpnyckeln. Och sen hade tydligen inte Stelpa heller nån bra dag så de slutade med att jag bara skrittade...
Hoppas ni hade de bättre.
Jaja, vi tar det lite lungt och tänker på det positiva...
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0