2012-01-30 @ 22:51:52

Nytt ha-begär!!

Japp ny kollegtion på hööks då blir det nytt ha-bejär oxå...

Detta är vad jag vill ha denna gången! Lite samma men lite nytt med!

Till hästen:

Bootsen finns inte på hööks såklart och dom får jag inte rida med ännu för det blir för jobbit för Atli men jag vill ha dem ändå!


Till mig:

Jag SKA köpa massor av piké-tröjor i år. Jag tycker att det är så jävla snyggt att rida i det! Vit är en väldigt obehändig färg men den är ju ur snygg ändå!


Dessa är ju bara för snygga! Älskar dom! MEN dom kostar därefter oxå... 529 kr är lite för mycket för en tröja man ska ha i stallet.. Inget kap där inte!

Ja jag har också kollat och viljat ha från hööks nu även om det inte kommit så mycket på Islandshäst-biten, men det finns en hel del snyggt ändå:D
Kram! Jossan och Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0