2012-01-15 @ 17:28:34

Unghingstar.

Hallå!
Idag har jag varit och kollat på unghingstar! En som jag och min mamma känner skulle kolla på en islandshäst åt sin kompis så då fick vi följa med. Dom var så fina så och sociala fast endel var rätt skygga. Den som vi kom för att kolla på var väldigt skygg vilket var synd. Det var ju honom vi kom för.. Men dom andra var oxå väldigt fina. det var säkert 15 hästar i hagen i alla dess färger och nyanser!

Här kommer några halv dåliga bilder på hingstarna (viste inte att vi skulle till en hingstflock så hade bara mobilkameran att ta med):

..mamma gick i vägen...

och det blev lite närgånget...
























Här nedanför har ni dom som vi åkte meds Nordsvensk. Som för övrigt bor i deras trädgård.. Men han verkar trivas riktigt bra där och är riktigt fin!


och en av deras hundar. Porse heter han!


Sen blev det ut till stallet en snabbis för att träffa Julia.

Det var min dag!

Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Mia Pettersson

Hej Jossan!

Tack för en trevlig dag :) det är inte varje gång man får läsa skyltar där det stå körsakta små strutsar :) har sökt efter dig på FB har du en eller?

2012-01-15 @ 19:16:27
Postat av: Mia Pettersson

Fick du mitt förra inlägg?

2012-01-15 @ 19:28:10
Postat av: Josefine

Ja då det tog bara lite tid att se att någon kommenterat. :P Jodå det har jag Josefine Jacobsson och så ska det va en bild där jag har väldigt mörkt hår ;) Jag kan leta efter dig oxå :)

2012-01-15 @ 19:37:43
URL: http://semtegensis.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack själv föressten! Det var Jätte roligt! Även att köra bort sig lite va roligt! Haha! :)

2012-01-15 @ 19:38:44
URL: http://semtegensis.blogg.se/
Postat av: Mia Pettersson

Hej ingen :) kan inte du adda mig jag har försökt hitta dig hummm det gick ungefär som när vi skulle till hästarna idag hahaha

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=326823367339990&id=100000369881283&ref=notif&notif_t=like#!/mia.pettersson3

2012-01-15 @ 19:44:33
Postat av: Linda

Åh hade ni planer på att köpa en unghingst?:D synd att han var skygg, men vet du det var Fifa med när hon kom till Sverige. Ingen fick komma nära henne, hon var hemsk säger dom. Typ hatade människor och sprang bara iväg. Gick knappt att fånga henne i hagen. Hon var väl besvärlig på de flesta punkter, men se idag :D Alldeles för närgången haha

2012-01-15 @ 19:53:58
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0