2012-07-06 @ 00:09:30

Åh! Jag skiter snart i det här!

Guuud vad jaghar börjat ogilla Blogg.se! Inget- Och då Menar jag INGET!- funkar ju?!?!
Jag satt här och skrev ett inlägg om tävlingen så dampa min dator ur som den gör ibland så jag blev tvungen att stänga ner sidan och öppa en ny och logga in på nytt. När jag då ska leta efter mitt inlägg som BORDE varit auto-sparat så finns det inte..! :@ :@
Då blir man j*vligt arg!
 
Så nu går det ut över er och jag tänker bar askriva poängen och lägga ut bilder.
 
Uttagning:
 
Tölt: 4,0
 
Trav: 5,5
 
Skritt: 5,5
 
Galopp: 6,0
 
Totalt: 5,3
 
Final:
Tölt: 4,0
Trav: 6,0
Skritt: 5,0
Galopp: 6,5
 
Totalt: 5.38
 
 Har inte redigerat klar bilderna från finalen än. Ni får dom sen.
 
Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Stina

Åhh vad fin han är! Vart har du köpt nosgrimman? :)

2012-07-06 @ 11:21:42
URL: http://stinabackerholm.blogg.se
Postat av: Kikki

Mycket fint ekipage!!!

Svar: Tack så mycket! :D
Jossan

2012-07-06 @ 16:39:36
Postat av: Tessan

gud va fin han blivit :D Å vad fina poäng!! Grattis1!

Svar: Tack så jätte mycket! Vi kämpar ;-)
Jossan

2012-07-09 @ 00:53:46
URL: http://thereseflodin.blogg.se
Postat av: Linda

Grattis! Åh han är ju så fin, galoppen är att dö för! Tölten ser också fin ut, verkar ha lätt för fin aktion fast trampar inte under så mycket? Ska Fifa få den aktionen måste hon trampa på som fasen ;) Ni är så fiiiina så! Du har en jättefin häst tror det kommer gå skitbra för er i framtiden också!

Sv: Aww tack visst har hon blivit fin :) Nu är vi ju på rätt väg iaf ^^

Ja jag lurar själv på om det kan vara mugg, o andra sidan har det ju varit så torrt och fint här, känns lite mysko :P

Svar: Tackå jätte mycket!! :-DJa aktionen är det inget fel på men dom där bakbena vill inte med ;-) när jag får med
dom så blir det ytligare lite mer auktion ;-) men det är ingen lätt match att då med dom...
Tack så mycket Linda! Det är så kul att då höra det!

Sv: åhja! Hon är jätte fin!!

Ja :-/ det är lite konstigt men jag tror att grannens häst oxå fick det fast hon gick i en torr hage. Det kanske är knotten som hittar dit och dom hästarna som är lite känsliga kanske reagerar starkare än andra hästar då :-):-) vad vet jag men det kan kanske vara en teori ;-)
Jossan

2012-07-09 @ 01:10:46
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0