2012-07-06 @ 13:40:15

Baka kaka!

Ja hela dagen igår gick åt till att baka. Jag bakade en kaka men det tog hela dagen för jag hade inte riktigt ingredienser och skulle behövt gå och handla x antal gånger men det orkade jag inte så jag inproviserade lite ;)
 
Idag får vi se om jag åker ner på stan en sväng ;) Kommer säkert åka ut till Stelpa något de närmaste dagarna också för har inte så mycket att göra. Men jag har lite svårt att bestämma mig för om jag ska rida henne eller låta henne stå, det blir ju en lång vila men det känns som om det blir lite konstigt att vila henne en vecka, sen rida en vecka och sen vila igen. Men vi får se, jag kommer ju bli sjuk ridsugen...
 
Här kommer lite bilder på Stelpa från tävlingen ;)
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0