2012-07-23 @ 13:56:46

Mer regn...

Hej, hej!
 
Ja Stelpa får vila idag, måndag brukar ju vara hennes vilodag och sen har jag endel annat att göra insåg jag. Är en hel del att fixa här hemma eftersom vi bygger om och det är massa födelsedagar i slutet av veckan. Sen så ska jag iväg till 4H och hästarna där och fixa. Sen är jag fortfarande jätte trött... orkar typ ingenting känns det som.
 
Tror inte det gör något för Stelpa, men jag kan ju tyvärr inte mäta hästarna då så får avsluta tävlingen imorron eller nåt, snart så ;)
Här är en jätte dålig bild på Solblesa från igår. Jag har alltså bara kopierat den och klistrat in den så vi får se om det ens fungerar... Men ja, jag kan ju inte precis säga att det blir bra bilder med den här "metoden"...
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0