2012-07-26 @ 01:01:12

Och vinnaren är...

Desirée och Clara!!!
 
Desirée prickade rätt på Atli precis, han är 148 cm faktiskt.
 
Clara var närmast på Stelpa, hon gissade på 137 men Stelpa är faktiskt bara 132.
 
Haha, ja som ni ser så är det ganska stor höjd skillnad på hästarna :P Och man kan ju lugnt säga att Atli är en stor islandshäst och Stelpa en liten :P
Jag och Jossan då... hur långa är vi?? Jag är 157 cm och Jossan vet jag inte men runt 165 måste hon nog va, kanske lite längre ;) 
 
Clara bloggar ju på: http://tvistirni.webblogg.se/ och är jätte välkommen med en gästbloggning om du vill ;)
Desirée har ingen blogg, ingen länkad i kommentaren i alla fall men du är jätte välkommen att gästblogga om du vill ;) (säg till om du har en blogg så kan jag länka den)
 
Gästbloggningarna är det bara att skicka till: [email protected] ;) Vet dock inte hur det kommer bli om ni vill ha bilder med men ni kan skicka dom så kan jag se om jag kan få upp dom annars kan Jossan säkert fixa de när hon kommer hem ;)
 
Så stort grattis till er, nu hoppas vi på lite gästbloggningar ;) Och bra gissat alla ni andra som gissade!
 
Kram Julia och Jossan

Kommentarer:
Postat av: Kikki

Vad ni är härliga tjejer! Fina hästar har ni också och det är så roligt att läsa om er.

Svar: Tack så mycket :) Alltid kul att få läsa såna kommentarer ;)
Jossan

2012-07-26 @ 08:25:52
Postat av: Clara

Woho, härligt! jag ska försöka kbåpa ihop ett gästbloggsinlägg! :) har ni något särskilt ni vill att jag ska skriva om? :)

2012-07-27 @ 10:10:48
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0