2012-07-12 @ 11:10:08

Om en vecka ;)

Idag ska jag åka ut och säga hejdå till Stelpa som jag inte kommer se på en vecka sen. Usch, jag saknar att rida och vara i stallet. Var flera veckor sen jag red sist.
Men jag är sjuk taggad på att åka på Rix och direkt efter det så ska Stelpa sättas igång och sen är det träning för fullt :D
Idag kommer jag nog bara borsta och mysa med Stelpa, inte göra nått krävande. Sen så kommer jag dränka henne i salvor också så att hon slipper en del av alla flugor, mygg, knott, bromsar osv. Hon har faktiskt varit duktig och inte tagit av sig flughuvan en ända gång. Frågan är om det är för att hon är duktig eller för att hon känner att hon behöver den...
 
I alla fall, ska bli kul att hälsa på henne idag men kommer sakna henne.
Haha, älskar den här bilden :P
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0