2012-07-05 @ 14:18:32

Oj, oj...

Ingen uppdatering på bloggen alls... men det är sommarlov och då har man annat att göra än att sitta framför en data.
Igår var jag i alla fall på stan på fm och sen åkte jag till 4H. Gick en promenad med Madonna men mer än så har jag inte hållt på med hästar. Sen spelade vi vollyboll och satt och pratade så vid 1 nån gång kom jag hem... då kände jag inte för att blogga...
 
Men i alla fall, vaknade för nån timma sen så har inte hunnit så mycket idag heller. Har typ inget att göra idag så vi får se vad det blir. Kanske åker till 4H och kanske bakar något också... vi får se som sagt ;)
 
Har en massa inlägg skrivna som jag bara ska ha bilder till men kan fortfarande inte ladda upp bilder så det är lite svårt :/ Åhh blir så irriterad på det här för det är jätte jobbigt att inte kunna ladda upp bilder.
Jaja, nu ska jag sluta klaga och göra något av den här dagen istället ;)

Kram Julia
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0