2012-07-10 @ 22:38:05

Städa!

Hej!
 
Hela dagen idag har gått åt till att städa, skulle behövas i stallet också men idag blev det hemma. Fast det blir alltid stökigare när man börjar rota runt i alla lådor och riva ut grejer, sen blir det ju fint när man stoppat tillbaka allt... Men i alla fall, inget stall idag, Stelpa får vila nu tills jag kommer hem efter Rix. Ska försöka hälsa på henne på torsdag men bara pyssla med henne i så fall.
Som sagt, eftersom jag inte har tid att lösa problem nu så tar vi dom sen.
 
Kom på att det kanske inte blir alltför mycket uppdatering nästa vecka för jag är på Rix och Jossan i Norrland... men vi får se. Jag kommer inte kunna blogga alls men Jossan kanske kan, annars blir det en lite paus här på bloggen ;)
 
Imorron blir det nog Rix-träff större delen av dan, kanske hinner handla lite grejer jag behöver också, lite kris nu men ingen panik ;)
 
Bild jag tog på tävlingen, antagligen så var det inga hästar i sikte just då :P
 
Rörigt inlägg känner jag men jaja.
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0