2012-07-21 @ 22:07:44

Trött Julia...

Imorron ska jag äntligen åka ut till Stelpa, idag har jag gått halv sovande hela dagen och inte gjort nånting typ. Har inte orkat så mycket mer än kollat på tv så skriver ett ordentligare inlägg imorron om hur veckan har varit och så om Stelpa såklart när jag träffat henne. Ska ta och tömköra henne och jobba lite från marken nu i början hade jag tänkt, men kommer nog inte kunna hålla mig från att rida i längre än en vecka.
 
Ska ta med mig tumstock ut till stallet imorron också och mäta hästarna ordentligt så att vi kan avsluta tävlingen vi hade för ett tag sen, både jag och Jossan kom på att vi inte riktigt visste hur höga hästarna är så för att göra det mer rättvist så mäter vi exakt nu ;)
 
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0