2012-07-05 @ 21:00:03

Vad har hänt?

Det som jag skrev försvan och jag orkar inte skriva allt igen så ni får den korta versionen:
 
Igår var min sista dag på jobbet! Och efter jobbet åkte jag till Grönalund med min familj! Jätte roligt! Men spökhuset är inte värt pengarna!
 
Jag saknar Atli och det är inte alls skönt att inte behöva rida honom!
Jag läängtar suuper mycket tills nästa vecka då jag ska på "ridläger"!! :D
 
Idag blev hunden av med lite av sin päls! Jag fick klippa henne lite grann för att jag skulle borsta henne och imorgon efter jag duschat henne åker resten av pälsen av!
Tror hon tyckte at det var jätte skönt att bli av med den!
Så nu blir det inga mer utställningar för mitt yrväder!
 
 
Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0