2012-07-05 @ 18:03:47

5 saker...

Hej!

Ja för skojs skull gör vi en sån här :P

Om Julia:
1. Jag har väldigt svårt för att åka bil utan att ha radion på.
2. Jag köper oftast inte helskodda ridbyxor för de är alltid så stela första gången.
3. Jag har hållt på med 4H sen jag var typ 5 år.
4. Jag ÄLSKAR Coca Cola.
5. Om jag inte har min mobli med mig när jag går någonstans så känner jag mig oftast väldigt handikappad.

Om Jossan:
1. Jag kan inte sova om det är ljust i rummet, måste vara helt mörkt.
2. Jag måste säga godnatt innan jag somnar.
3. Jag skulle vilja ha en egen tuta i bilen så att jag kan tuta på alla som gör fel.
4. Jag måste dricka minst ett glas vatten när jag kommer in från stallet på sommaren.
5. Jag måste bortsa tänderna innan jag somnar.

Om oss:
1. Vi måste hänga tränsen rakt.
2. Betten måste vara rena.
3. Pannluggen måste ligga fint under huvudlaget/grimman.
4. Sadlarna måste ha sadelöverdrag på sig när man går från stallet.
5. Vi får alltid vattnet att koka över.

Visste ni om detta? :P
Kram Julia och Jossan

RSS 2.0