2012-06-06 @ 12:02:13

Åh...

Jag vet inte vad jag ska ha för bett på honom... Jag har ridit på happy tounget väldigt länge nu.. Typ inne på tredje veckan eller nått. Men han går bäst på det.. Men jag kanske får byta till det tre delade för det känns lite som om han tröttnat på det.
Åååh... Jag vet inte hur jag ska göra.. Om jag byter igen så har jag ridit på tre olika bett tre dom tre senaste rid passen och det känns inte heller schysst att byta så ofta..
Nej. Det får bli happy tounget idag också och om han inte känns bra få får jag rida på tre delade på fredag och lördag.
Om han känns bra så får det bli happy tounget veckan ut sen tre delade igen.

Usch.. Jag gillar inte bett...

Kram! Jossan


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0