2012-06-22 @ 09:29:00

Atli åker till Sara!

Jag vet att jag sagt att jag vill träna min häst själv och att det är det som är charmen att inse att man själv har lärt hästen men ja jag ska skicka iväg Atli till Sara.
En vecka ;) Sen ska jag komma veckan efter och ha ett "privat-ridläger" med henne! Ska bli riktigt kul faktiskt!

Anledningen till att jag sickar iväg honom till Sara en vecka var för att hon föreslog det. Och jag tror att Sara gärna vill rida min häst... :P Haha!
Ne, men om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt att Sara gillar honom ganska mycket.

Får se om jag får en häst-fri vecka när han är borta eller om jag kommer få rida någon utav hennes hästar :D Det är ju också väldigt lärorikt för mig så det blir roligt!
Men jag ska ju jobba den veckan så det kan bli lite knivigt att hinna med det också. Tror iaf att jag kommer få rida någon utav hennes hästar någon gång under dom två veckorna iaf för det sa hon ;)


Om Atlis halv bror finns kvar tills dess så kanske jag får rida honom!
Fotograf skulle jag gissa är Kristin Thermaenius och här är Saras Sida: http://saragjerdingen.se/till-salu

Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0