2012-06-19 @ 15:33:47

Fan va awesome!?

Blogg.se har ju gjort om så det blir lättare att skriva från mobilen nu?! Hur awesome är inte det??
Då kan ju jag fortfarande vara aktiv på bloggen fast jag är uppe i Norrland! :D :D
Gud va bra! Nu blev jag glad :D
I alla fall sitter jag och väntar på mamma nu på hennes jobb. När hon kommer så ska vi handla mat till midsommar sen ska vi åka hem och då ska jag och Julia rida :) tänker mig också kondition faktiskt. Det var ett tag sen nu och vi vill ju ha bort dom fina gräsmagarna som dom fått innan tävlingen! I alla fall så mycket som möjligt.

Det är väldigt konstigt väder måste jag säga! Här sitter jag i bara linne och en t-skirt och fryser inte alls trots att det blåser bra mycket!
Aja skönt är det i alla fall


Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0