2012-06-18 @ 08:05:00

Första dagen på jobbet!

Jajamen! Nu är jag på jobbet!
Som jag sagt förut så ska jag sommarjobba i tre veckor nu. Det känns rätt jobbigt faktiskt... Måste gå upp samma tid som när jag gick till skolan och... Let's face it.. Jag vill ha sommarlov nu...
Men pengarna kommer iofs sitta riktigt fint! ;)

Det jag ska göra är typ sortera papper, städa kontor och tvätta whitboard-tavlor så inte jätte roligt men det funkar väl. Bara jag har något och göra så jag inte blir sittande. Då kommer jag inte stå ut..!

Har dessutom "jobbat" 6 timmar redan så nu är det bara 84h kvar! Vi fick 6 h för intruduktions dagen och jag var bara där till typ kl. 1 så jag fick 2-3 h "gratis"!

Ja.. Som ni märker så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så jag slutar nu!

Ha så kul nu på erat sommarlov ;) Mitt har just slutat typ... :P

Kram! Jossan


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0