2012-07-07 @ 18:19:49

Ice Age

Hej!
 
Ja idag har jag och Jossan varit på bio och sett Ice Age 4 - Jorden skakar loss. Både jag och Jossan älskar Ice Age filmerna så det var självklart att vi skulle se den här ;) Och det kanske verkar som en barnfilm men man kan se den hur gammal man än är typ ;)
 
I alla fall, den var bra men inte lika bra som 3:an, det är den absolut bästa av de filmerna ;) Vi gick på stan lite också, Jossan som älskar armband köpte 4 st men annars handlade vi inget, kollade på en del snygga grejer däremot ;P
 
Angående Stelpa och hur jag ska göra med hennes vila så tror jag att hon får vila hela tiden tills efter Rix. Jag kommer nog ändå inte hinna rida henne så mycket den här veckan och Rix börjar ju på fredag!!! :D Taggad!
Men i alla fall, ska försöka komma ut och hälsa på henne i alla fall men annars så har jag nog en del grejer att göra. Men saknar Stelpa nu så ska försöka åka ut till henne på måndag eller tisdag och kanske torsdag ;) Var ett tag sen jag red sist också och det lär inte bli igen förän efter Rix så vi får ju se hur det går... :P
Kram Julia

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0