2012-08-04 @ 19:58:00

Inköpslista NM

Ja imorron bär det av mot NM. Ska bli jätte kul att se alla fina hästar, kanske Jossan också. Hon har ju varit där sen torsdags som funkis. Men ser fram emot shoppingen också, har kommit på massa grejer jag vill köpa om jag hittar det :P
 
Min inköpslista ser ut såhär:
• Tvådelat lock-up bett
• Lila fleecetäcke
• Balansspö
• Frontriser padd
• Longersystem
• Lila nosgrimma
 
Det här tänker jag köpa om jag hittar det, hittar jag andra bra grejer så kanske de också får följa med, vi får se vad det blir ;) 
 
Kram Julia

Kommentarer:
Postat av: Clara

hehe min inköpslista är nästan lika dan! är på jakt efter nytt bett, grönt stalltäcke, balansspö och grön nosgrimma + pannband <:

2012-08-09 @ 02:05:52
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0