2012-06-11 @ 21:12:16

Jävligt ont i armarna....

Haha! Ja det kan man säga...
Det är liiite jobbigt att lasta i 400 kg hästar när dom inte vill :P
Usch! Jag har verkligen suuper ont i mina armar efter helgens lastningar...
Först ville ju inte Stelpa bli lastad och vi hade en del dragkamper där med henne. Sen på söndagen ville inte Atli åka hem så där blev det också att hålla emot. Han drog inte iväg som Stelpa men han bakade av rampen utan min tillåtelse några gånger...

Så nu har jag alltså en sån härlig träningsverk i nima armar så att dom ömmar.. Det känns inte ens som träningsverk utan det känns som om någon slagit mej gul och blå på armarna och lite upp på axlarna.

Inte kul kan jag bara säga.. Får se hur det går att rida imorgon.. :P

Jag har också ett ganska så härligt blåmärke och skrap sår på knät efter lastningen med Stelpa ;) Haha!

Jag är bra mörbultad efter helgen alltså...

Kram! Jossan

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0