2012-06-08 @ 09:00:00

Just nu...

... Sitter jag antagligen och putsar min sadel eller så bakar jag.
Jag börjar inte skolan förrän kl 1 så jag har lite tid på mig ;)'
Jag går sedan på sommarlov kl halv 4!! Hääärligt!!

Jag måste bara skryta lite och berömma mig själv för att jag fick slutbetyget B i både Historia och Matte och A I Konstarterna och samhället!!
Fatta att jag fick B!! Jag är faktiskt riktigt nöjd över mig själv! Jag hade väntat mig C i båda men så fick jag B! :D

Yes!!



Kram! Jossan

Kommentarer:
Postat av: Sara

Du behöver inte spola benen för eller efter, det är bara något som jag gör, inget man måste. Men salvan borde du verkligen prova, den är bra!

2012-06-09 @ 14:01:53
URL: http://tvistirni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0